Perutuusehdot
Peruutukset tulee tehdä puhelimitse tai sähköpostitse. Yhteystiedot löytyvät alta:
Sähköposti: sitruspro@gmail.com
Puhelinnumero: 0402591279
Mikäli joudut perumaan varatun siivouspalvelun, pyydämme sinua ilmoittamaan siitä mahdollisimman pian. Peruutusehdot ovat seuraavat:
Ilmainen peruutus
Voit peruuttaa varauksen maksutta, jos peruutus tapahtuu vähintään 24 tuntia ennen varattua siivousajankohtaa.
Peruutus alle 24h ennen
Jos peruutus tehdään alle 24 tuntia ennen varattua aikaa, perimme peruutusmaksun, joka on 50 % palvelun hinnasta.
Ei peruuttamista
Mikäli asiakas ei ole paikalla varattuna aikana eikä ole antanut pääsyä kohteeseen, perimme koko palvelun hinnan. Asiakkaan ei tarvitse olla itse kotona siivouksen aikana, mutta kohteeseen on oltava pääsy sovittuna aikana.
Erityistilanteet
Jos asiakkaalle tulee odottamaton este, kuten kiireellinen perhetilanne, pyydämme ilmoittamaan siitä heti. Arvioimme tilanteen ja tarjoamme mahdollisuuden siirtää siivous tai peruuttaa se, jolloin peruutusmaksu voidaan soveltaa tilanteen mukaan.
Siivoojan peruutusehdot
Varmistamme, että siivouspalvelu sujuu mutkattomasti.
Mikäli siivooja ei voi saapua sovittuna aikana, ilmoitamme peruutuksesta asiakkaalle mahdollisimman pian. Peruutusehdoilla haluamme selkeyttää, miten toimimme, jos palvelu ei jostain syystä toteudu.
Sairastuminen tai muu este
Jos siivooja ei voi saapua sovittuna aikana sairastumisen tai muun ennalta-arvaamattoman syyn takia, hän ilmoittaa peruutuksesta asiakkaalle mahdollisimman pian. Tällöin pyritään löytämään uusi ajankohta siivoukselle tai asiakas voi valita peruutuksen.
Erityistilanteet
Jos siivooja ei pysty suorittamaan palvelua odottamattoman syyn, kuten äkillisen perhesyyn tai muun hätätilanteen vuoksi, asiakas tiedotetaan asiasta mahdollisimman nopeasti. Tällöin palvelu pyritään siirtämään myöhemmäksi tai asiakas voi valita peruutuksen.
Loma tai poissaolot
Siivoojan loma-ajat ja poissaolot ilmoitetaan asiakkaille hyvissä ajoin, jotta asiakas voi siirtää siivouksen ajankohtaa.